من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

توکل و توجه بالهای پروازه

راستش رو بخوای دل بستن و دلشکستن واسم واژه های غریبی شده،خیلی سالها باهاش انس داشتم اما امروز از اونها و تمام خاطراتشان جدا میشم،چون من تویی دارم  وتوهمچون منی،انسان ها تنها یا توکل و توجه می تونند زندگی کنند،و من می خواهم توکل کنم بی آنکه بخواهم بدانم چرا؟

تو زندگی آدم ها لحظاتیست که فراموش کردنش یعنی مرگ انسان ها....

می دونم مطلب این بارم گیج بود اما اینو واسه گیجایی می نویسم که حرفم رو خوب می فهمند با تمام گیجیشون

نظرات 3 + ارسال نظر
mahsa دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

اینو باهات موافقم واقعا لحظه هایی هستن که ادم نمیتونه فراموش کنه!منتها فقط لحظه نیستن گاهی بعضی ادما هم هستن که ادم نمیتونه فراموششون کنه!!!

استا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://eeeshq.blogfa.com

سلام دوست من لطفا به وبلاگ منم سر بزنید ممنون میشم

آستا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://eeeshq.blogfa.com

چرا نیومدین من منتظرتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد