من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

چشمان سیاه

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم،
بیهوده چه  گویم که پریشان نگاهم،
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است،
من طالب آن مستی و خواهان گناهم .... 

  

عشق رازی است مقدس.
 برای کسانی که عاشقند، ‌عشق برای همیشه بی‌کلام می‌ماند؛
اما برای کسانی که عشق نمی‌ورزند، ‌عشق شوخی بی‌رحمانه‌ای بیش نیست

دلتنگی من می خندد

من دلم تنگ کسی ست که به دلتنگی من میخندد...
باور عشق برایش سخت است
ای خدا باز به یاری نسیم سحری
میشود آیا باز دل به دل نازک من بربندد؟؟!!.... 

 

تقدیم به کسی که فکر می کند ندیدن یعنی دوست نداشتن اما باور کن که دوست داشتن هیچگاه پایانی ندارد ...

تنهای تنها

بمان با من که من بی تو صدای خسته در بادم، 

در این اندوه بی پایان بمان تنها تو در یادم،

نمیدانم چرا غم ها نمیدانند که من سلطان غم هایم،

بیا ای دوست با من باش که من تنهای تنهایم 

سرزمین بادها

آهسته و آرام می روی
بی آنکه نشانه ای
رد پایی
علامتی
جا بگذاری
قاصدک
اینجا سرزمین بادهاست
بیهوده دلخوش به ماندن نباش 

maantoo

می شناسی منو؟

 می شناسی تومنو؟؟
منم اون اهل خیابون وفا
منم اون عاشق کوچه صفا
منم اون خسته ز عشقای دروغ
منم اون عاشق چشمای فروغ