من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

باور کن

زندگی!
کلاهت را به هوا بیانداز.........
که من دیگر جان بازی کردن ندارم.............
تو بردی............
می ترسم " یه روز خوب " که می آید ، من نباشم …….
روزگار!
شمشیرت را غلاف کن ......
من دیگر جان دعوا ندارم.......
تو پیروز شدی.............
می ترسم"یه خواب ناز"که می آید،من نخوابم.....
چرخ گردون!
بلاهایت را بگذار برای دیگری.....
من دیگر خود یک بلایم.....
تو قهرمان شدی....
زندگی!
سرود شادی بخوان.....
من دیگر غصه دارم.....
تو موفق شدی......
ای دوست!
بیا با هم برویم....
ما دیگر شکست خوردگانیم...
که نای پیروزی نداریم...
تسلیمیم،باور کن دیگر بازیمان نمی آید اصلا بازی را دیگر توبه کرده ایم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد