من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

تو در هوای تمام شعرهایم

                                                            جا مانده ای!
                                             خودت را که میگیری از بیت هایم،
                                   هوای جملاتم ابری میشود…

                                                              با من بمان، تا پاییز شعرهایم
                              با تو اردیبهشت شود…

نظرات 1 + ارسال نظر
عاطی66 چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام عزیز دلم خیلی قشنگ بود وبلاکت اگه میشه به ادرس ما هم سر بزن حتما منتظرتم ها www.ariochat.in

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد