من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

هوای بارانی

 

«غمگین و خسته‌ام»،«دلم یک هوای بارانی می‌خواهد و یک شانه برای گریه کردن»،« و یک گور پدری که نثار دنیا و تمام متعلقاتش بکنم»

نظرات 6 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://nafas1080

نمیخواهم شیشه باشم نمیخواهم به دست سنگ به دستان بشکنم

میخواهم سنگ باشم تا بتوانم این دنیا را مثل بقیه بگذرانم

نمیخواهم در کوچه پس کوچه های روزگار به دنبال حقم بگردم

اگر با سنگ به دستان همراه شوم خود به خود حق دارم

حتی حق شکستن یک شیشه

کاش میتوانستم.....

گر چه بی رحمیست ولی در این دنیا چاره ای نیست

کاش میتوانستم.....

پریسا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://nafas1080.blogfa.com

وبلاگ منم جزء دوستاتون بیارین مرسی

داود منتصری چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://davouti2.blogfa.com

سلام

خوبی من هنوز شروع نکردم دوباره

خوبه

دوس دارم دوس باشیم

المیرا یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

عشق الوچه نیست که بهش نمک بزنی.دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی.غذا نیست که بهش ناخونک بزنی.رفیق نیست که بهش کلک بزنی
عشق مقدسه......

سدنا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ

هرکه میگه شونه هام مال تو واسه تو برای دلتنگی هات و گریه کردن دروغ میگه .........یه روز همین ادم از پیشت میره و تنهات میذاره.داداش احسان همیشه یکی هست که درد و دل هایت رو بهش بگی ولی وای به حال روزی همون بشه درد و دلت.

samin یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ

EHSAN JAN BARAN NABASH TA BA HASRAT B SHISHE BEKOBI K SHAYAD NEGAHAT KONAND ASEMAN BASH TA BA HASRAT NEGAHAT KONAND K SHAYAD BEBARI

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد