من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

فنا در تولد

مورچه‌ها که بال درمی‌آورند،
یعنی به مرگشان نزدیک شده‌اند.
و کرم ابریشم که فنا می‌شود،
یعنی پروانه‌ای بال درآورده و متولد شده ‍!
شاید زندگی نیز همین است...
بارها فنا می‌شویم،تا متولد شویم... 

 

زمانی بود که احساس می کردم من یگانه منجی بشریتم! فکر می‌کردم قهرمان داستان این فیلم‌های علمی‌تخیلی هندی‌ام.که تا کسی در بند اسیر گشته سر و کله من باید پیدا شود. که هر کسی کارش لنگ بود باید قلم به دست گرفته و برایش می نوشتم. که هر کسی تنها بود باید می‌رفتم و همدمش می‌شدم. اما گذشت آن روزگار...!

راستش را بخواهید فرار از مرگ برایم همیشه جالب بوده،همیشه برایم جالب بوده که چگونه انسان ها آنچنان در زندگی غوطه ور می شوند که مرگ را فراموش کرده و در روزمرگی غرق گشته و زیبا زندگی می کنند.

به مورچه بودن غبطه می خورم چون مورچه ها همیشه با هم هستند و تنهایی برایشان معنی ندارد،گم شدن یک مورچه یعنی مرگ آن

اما گاهی برای ما انسان ها با هم بودن یعنی مرگ تدریجی خوش به حال مورچه که تنهایی را هیچگاه تجربه نمی کند!!  

نظرات 6 + ارسال نظر
بچه های یزد دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ http://bachahayeyazd.blogfa.com/

ای صبا با ساکنان شهر یزد از ما بگو کای سر حق ناشناسان گوی چوگان شما .منتظرتم

بچه های یزد دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://bachahayeyazd.blogfa.com/

سلام آقا احسان.خوشحالم که به دیدن بچه های همشهریت اومدی.تو اولین فرصت لینکت میکنم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام منم ستاره هستم
خوب چکار کنم

صورتک یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://bia4dardesar.blogfa.com/

سلام بچه همشهر چاکریممم

لیلا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام
خیلی خوب بود
موفق باشید
چه کسی میگوید که گرانی اینجاست؟ دوره ارزانیست! شرافت ارزان! تن عریان ارزان! و دروغ از همه چیز ارزانتر! آبرو قیمت یک تکه نان! و چه تخفیف بزرگی خوردست قیمت هر انسان

samin یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

KASH BEFAHMAN HARFHAYEMAN RAAAAAAAAAAAAAAAA

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد