من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

نمی دانم


هرچقدر هم خاطرات ناتمام و آزار دهنده را از ذهنت لایروبی کنی، هرچقدر هم کنار هر کدام تیک بزنی و همه را با هم بفرستی به آخرین فولدر خاک خورده‏ ته ذهنت و هزار قفل و بندش بزنی... کافیست یک آهنگ از گذشته‏های دورت بشنوی تا همه چیز به هم بریزد! کافیست در یک شیشه عطر قدیمی را باز کنی تا با سرعت نور پرتاب شوی به گذشته‏های دور، به همان فولدر خاک خورده و با ولع تمام قفل و بند‏ها را بشکنی و تمام خاطرات گرد و خاک گرفته‏ات را به یاد بیاوری و مثل یک بیمار مازوخیسمی سعی کنی جزء به جزئش را به خاطر بیاوری و هی بسوزی و اشک‏های داغت را نتوانی بند بیاوری و از این بی‏ارادگی و سستی بدنت نمی‏دانی لذت به یاد آورده شدن خاطرات همراه با غم می‏بری؟ یا از غم شدید است که یک حس بی‏وزنی و رهایی از زمین داری.... که مرز‏های احساس هرچه‏ عمیق‏تر شوند، باریک‏ترند و نازک‏تر و غیر قابل تشخیص‏تر!

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام
زیبا می نویسی و پر هستی از احساسات ناب،کاش منم می تونستم مثل تو بنویسم اما نمیشه
موفق باشی عزیزم و امیدوارم یکبار هم که شده به دلت بی افتد و شماره ای که واست تو نظرات گذاشتم رو برداری و یه زنگ به من بزنی کار مهمی باهات دارم

صدف سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

شرمین چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

امروز برای بار اول نوشتهاتو دیدم .قلمت از حنس اب پاک وزلاله

مریم جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.devi.blogfa.com

وبلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید نظر یادتون نره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد