من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

اون حلقه...

اون حلقه که تو دستته ، طناب اعدام منه

ستاره ی غرق به خون تو سفره ی شام منه

تو اون جا غرق زندگی ، من این جا غرق مردنم

مثل یه دیوونه دارم اشک می ریزم ، جون می کنم

از خونه بیرون می زنم ، طاقت موندن ندارم  

باید بیام ببینمت ، یه هدیه ای برات دارم

چه قدر شلوغه کوچتون ، ببین چه شور و حالیه

اما تو سفره عقدتون ، جای یه چیزی خالیه

مگه می شه تو این لباس ، نبینمت رویای من

فقط بذار نگات کنم ، چیزی نگو ، حرفی نزن

بی دعوت اومدم ببخش ، مهمون ناخونده منم

خواستم کنار تو باشم ، لحظه ی پرپر زدنم

چیزی برام نمونده که وصلم کنه به این زمین

غیره یه رگ که بعد تو ، پاره می شه فقط همین

چشماتو روی من نبند ، نترس دارم تموم می شم

رو سفره ی عقدت می خوام گل های قرمز بپاشم

این دم آخر بذار تا نگات کنم یه عالمه

عزیزکم ببخش اگه چشم روشنیم برات کمه

این دم آخرم بذار نگات کنم یه عالمه

عزیزکم ببخش اگه چشم روشنیم برات کمه

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://abidelan.blogsky.com

انواع فیلم های کره ای و ترکیه ای و...
بازی های 2010
کارتون های باربی و شرک و...
نرم افزار های 2010 -2009
فیلم های مستند دیدنی مانند : مستند بدن انسان .
و...

فقط و فقط در فروشگاه اینترنتی آبیدلان .

با ارزانترین قیمت ممکن .

منتظرتان هستیم .

الهه یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://hasti-ashegh.blogsky.com

خیلی عالی بود و واقعا زیبا.ممنون میشم اگه به وب منم سری بزنید

آیرانی یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.airani.com

به نام خدا

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی قشنگی داری منتظر نظرات شما هستیم

www.airani.com

انجمن تخصصی آیرانی شما را به همکاری دعوت می نماید


از همینک که عضویت شما مجانی هست به ما بپیوندید و چنانچه دارای تخصصی هستید میتوانید پس از مکاتبه با مدیریت انجمن آیرانی به عنوان مدیر در بخش تخصصی خود فعالیت نمایید.

انجمن آیرانی شامل بخش های :


1- اخبار روز سیاسی و ورزشی و علمی


2- گالری انواع عکس : مد ، طنز ، حیوانات و مناظر ، ....


3- گفتگوی ازاد : دانستنی ها ، سرگرمی و طنز ، فال ، ....


4- موبایل و گوشی ها : اخبار موبایل و برنامه ها و نرم افزار ها و ...


5- کامپیوتر : جدیدترین نرم افزارها، ارائه مشاورده در زمینه سخت افزار و اینترنت و ....


6- فیلم و سریال و زیرنویس : انیمیشن و انواع فیلم جدید ، کم حجم ، با کیفیت ، ...


7- موسیقی : ایرانی و خارجی و هندی و ....


8- سینما : اخبار سینمای ایران و خارجی و هندی ...


9- چت باکس : همه اعضای انلاین سایت و انجمن میتوانند مستقیم با یکدیگر چت و گفتگو نمایند .


۱۰- بازی های رکوردی انلاین : در این بخش انجمن شما میتواند بازی های فلش انلاین انجام دهید و از خود رکورد به جا بگذارید و با همه اعضای سایت رقابت نمایید


و بخش های متنوع و مفید دیگر از جمله :


گرافیک - مقالات و e-book - شبکه و اینترنت - اخبار و دانلود بازی ها - روانشناسی و پزشکی - شعر و ادبیات - گیاهان و حیوانات خانگی - قرآن و دین - استانها


کسانی که دارای وبلاگ و سایت هستند نیز میتوانند با عضویت در انجمن از مطالب مفید و تصاویر متنوع و اخبار بروز انجمن برای قرار دادن در وبلاگ یا سایت خود استفاده کنند .


منتظر حضور سبز شما هستیم


مدیریت انجمن آیرانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد