من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

اینبار به جای روح ، جسمم بیمار است

سرفه های ممتد، نوید روزهای درد می دهند،حس می کنم گلویم مثل انسانی که ساعت ها جیغ زده و حال از فرط بی نفسی لال گشته باد کرده ،تنم داغ داغه مثل لحظه های دیدار عشقی،سرم هوای گیجی داره مثل گیجی های بعد از خراب کردن امتحان، می خواهم ساعت ها در زیر پتو سرگذاشته و آرام گیریم اما کار دنیایی مانع می شود ،دستمال در دست به دوستان و کارمندان حالی می کنم که بیماری هادم و همراه من شدن باعث بیماری می شود،ولی لحظه هایی هم هست که دور بودن نیز ممکن نیست و برای کار باید به انسان هایی که کیلومترها با تو فاصله دارند نزدیک شوی، عطسه های بی پایان این است ثمره زمستان،می گویم خوب شد رایانه ام آنتی ویروس دارد وگرنه به درد صاحبش گرفتار می شد،می خواهم به گفته و افکار خویش بخندم اما حتی حس خندیدن هم نیست ...می شود تو به جای من کمی بخندی؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://fatemeh1a.blogfa.com

سلام دوست عزیز مرسی که اومدی و نظر دادی
ولی گفتی اومدی صلواتتو پس بگیری و مشکلات زمینیمونو با خدا معامله میکنیم .
دوست عزیز مگه خدا نمیگه بیاین پیش خودم از خودم بخواین شرط نزاشته که مشکلات زمینی باشه یا آسمونی اما دوست من مهم اینه که در خونه خودش بریم و همینطور از دوستامون همینو بخوایم . اینجوری بهتره یا اینکه تسلیم مشکلات بشیم و یا اینکه به کسی جز اون پناه ببریم و مشکلمونو با کسی جز اون در میون بزاریم

فاطمه یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://fatemeh1a.blogfa.com

سلام . نه به هیچ وجه به این نیت اینجا نمیام به این منظور که شاید نوشته هامو ببینه و دلش واسم بسوزه و منو بخواد ؟نه .
میدونی گاهی وقتا یه حرفایی داری که نمیتونی به کسی که میشناستت بگی تو دلت هم طاقت اینو نداری تا نگهداریشون اما یه راهی میمونه که هر چی تو دلته بنویسی بدون اینکه حتی عشقت هم بدونه حتی اگه بیادو بخونه باز هم نخواهد شناخت اگه میخواستم به زور نگهش دارم حرفایی که خیلی ساده هم هست که ازم میخواستوبهش میگفتم اما من چون عقایدم بهم همچین اجازه رو نمیداد .من عقیده دارم آدم با طرز شناختی که از طرفش داره باید عاشقش بشه نه اینکه بیام بزور اونو عاشق خودم کنم .
من فقط میخوام با این کارم و این نوشته ها یه کم خودمو خالی کنم تا دلم سبک شه . ببخشید نوشته م طولانی شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد