من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

بوی حسین می آید...

" در عجبم از مردمی که زیر بار ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسین می گریند که چگونه آزادانه زیست"
پیرمرد گوشه ای نشسته و در تفکر او غوطه ور، نوجوانی لباس مشکیش آماده می سازد، جوانی روی صدای گوشی تلفن همراش آهنگ او را گذارده، زنی در حال پهن کردن سفره ی اوست و برخی در ماتم نبود او... او که می گویم یعنی یک آسمان انسان، یعنی یک کهکشان بزرگی، یعنی یک دریا غرور و یعنی یک صحرا مقاومت...                                                                                       
الان عده ای به من انگ ملایی می زنند اما باور کن این یک حس پاک و بی ریاست ه بی خیال از تو خیلی های دیگر تنها می خواهد عرض ارادت کند، نه پست و مقام دارد و نه کسی او را در این بازار پر هیاهوی مجازی می شناسد که بخواهد از طریق حسین به اهدافش برسد.                                     
  به حرف هایم گوش کن و لااقل اگر حرف هایم را باور نداری به پای تمام سالیانی که برایت نگاردم اندکی تحمل کن، بشنو شاید تو نیز حسینی شوی...
حسینی که من می گویم آن حسینی نیست که مداحان می برندش در کربلا و سر می برند. این حسین کسی است که سالیان درازی از کودکی تا به امروز همراه من است او را در کتاب عاشورای حسینی شناختم و حسین را در کوچه پس کوچه های کودکی، میان لباس های مشکی، هیات های سینه زنی، سیاه پوشی شهر پنهان نمودم تا کسی او را از من نرباید.
این اعتقاد سالیان سال است که همراه من آمده، رشد کرده و حال ظهور می کند، از لباس های مشکی کودکی، دستبند، سر بند و حکاکی پشت پیراهن، همراهی هیات، بستن کوچه و دیوار با نوار مشکی و امروز سایت و وبلاگ و مطلب...
اینها مسیر بیست و اندی است که من با حسین آمده ام و نمی توانم او را رها کرده و به اراجیف تازه به دوران رسیده های بی خدا گوش دهم.
حسین تاریخ ساز و تاریخ شکن بود، حسین بود و تا بود خوب بود اگر خوب نبود به خوبی در تاریخ نمی ماند و اگر خوب نزیسته بود هیچگاه بعد از قرن ها هنوز نامش بر سر زبان ها نبود...
بیایید قبل از عمل فکر کنیم و همه چیز را با هخم نبینیم و حسین را همانگونه که تنها بود تنها ببینیم، بدون مداح بدون تفسیر بدون همراه...
دیباچه عشق و عاشقی باز شود
دل ها همه آماده پرواز شود

نظرات 8 + ارسال نظر
اشکان - غریبه شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

موفق باشید

یه دوست دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ http://spade.blogfa.com

مرسی به وبلاگم سر زدی

جمله ای که تو این پستت نوشتی از دکتر شریعتی هست لطفا نام صاحب جمله رو ذکر کنید،ممنون :)

" در عجبم از مردمی که زیر بار ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسین می گریند که چگونه آزادانه زیست" دکتر علی شریعتی

نیلوفر دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.khaterateniloo.blogfa.com

داش احسان خیر شخصی نیس
ولی خدایی خیلی مودبی ای ول

aki دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://coucou.blogfa.com

سلام
ممنون که اومدی
موفق باشی

mohamad پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://gravatar.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید.ممنون

من جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

من عاشق امام حسینم
شاید اگه اشنا بودی راحت نبودم اما تو این دنیای دروغی (اینترنت) خوبیش اینه ادما بدون نقاب حرف میزنن مثل تو مثل نظری که من برات دادم
منم وب دارم اما دوست ندارم کسی بیاد سر بزنه یا لینک بشم!
توی اون حرفامو دور از محیط کار و ... میزنم گاها تنها سر گرمیم تو شبای طولانی شیفته
موفق باشی
امیدوارم ارزوت از یا حسین به با حسین ارتقا بیابد

سعید۴ یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ق.ظ

عشق یعنی زندگی..........

حسین چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://maantoo.blogsk

برات خیلی خوشحالم چون لیاقت حسینی بودنو بیدا کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد