من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

این وبلاگ شخصی است کسی به خود نگیره

در این وبلاگ گاهی با خوانندگانم می خندم گاهی میگریم و گاهی در دل میکنم اما حرفام ماله کس خاصی نیست,هر کی هر چی تو سرشتشه رو از حرفام برداشت میکنه.....  

دلم می خواست همه بی خیالم بشن برم یک روز یه جایی که هیچ کی نباشه تو عمرم خیلی ها ادعای عاشقیم رو کردم ولی من از عشق و عاشقی بی زارم نمی خوام .... 

به خود غره نشدم ولی از عشق های زمینی متنفرم فقط می خوام عشق خدایی و آسمانی داشته باشم و در دارم....

نظرات 11 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ق.ظ

ehsane eshghi , khodeti ? age are behem mail bezan

دلسوز سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

امیدوارم هرچه زودتر از این توهم خلصه وار خانمان سوز خارج شی

fatemeh پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

وبلاگت خیلی قشنگه احسان جان دوست دارام مطالبه بیشتری بذاری

من یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

نمیدونم چرا بعد چندین سال دیشب به سرم زد به یه وبلاگ قدیمی سر بزنم بعد سر از اینجا درآوردم همه مطالبتو تو این چند سال خوندم تبریک میگم زیبا بود.

نازنین یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

kash vaghean hamey eshgha asemoni bod...kheyli vaghte ke vaghti kasi mige ashegh shode khandam migire

مرداب... سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ http://niloofareabi7.blogfa.com

کوله بارم بر دوش

سفری می باید

سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

سازکم گفت به من:

هر کجا لرزیدی

از سفر ترسیدی

تو بگو از ته دل:



" من خدا را دارم "
سلام دوست عزیز خداقوت/وبه جالبی داری موفق باشی
خ.شحال میشم به منم سری بزنی

۵۵۵۵ پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.74hamid.blogfa.com

سلام غریبه ولاگ عالییییییییی داری من چندتامطالبشو خواند کیف کردم یه سری به وبلاگم بزن خداحافظ

جزیره عشق پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ http://jazireyeshgh.blogfa.com

ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿
ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿
ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿
ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿
ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿

نازی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.emo-gigz.blogfa.com/

لینکت دادم

مارال جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام احسان جان خوشم اومد فقط عشق اسمونی و بس...خییییییلی عشق قشنگیه برعکس همون عشق زمینی ک گفتی من ی مدت گرفتارش بودم بد جووووووووووووور ولی حالا حالم ازش بهم میخوره جدا هیچوقت ی عشق زمینی واقعی ندیدم(البته اینو از روی تجربه میگم)نظر بقیه خییییلی محترمه

pariiiiiiiiiiiiiiii دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

س.وب قشنگی داری ولی اینوبدون دوست داشتن واقعی فقط مال خداست وبدرومادر. خیلی خوب میشداگه دنیاصادق بود.اگه عاشقی بهش برسی ولی اگه نیستی هیچ وقت نباش.بازنظرمیدم بهت. بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد