من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

نقاش خوبی نبودم اما این روزها به لطف تو انتظار را دیدنی میکشم

باز لحظه موعود،لحظه تخیله تخیلات ذهن فرا رسید،و قلم را روی کاغذ می گذارم تا او هر چه می خواهد بنویسد،امروز مثل روزهای دیگر نیست و مغز خسته لحظاتی را مرخصی جهت استراحت رفته و حال قلب خسته  این پادشاه همیشه خموش بعد از سالها انتظار بجای مغز می نشیند و هر چه می خواهد می نویسد،راستی می دانی ضربان قلبم تند تر گشته،می دانی خون غلیظ  و  قلب بینوا به زحمت افتاده، حتما می دانی مگر می شود که ندانی،بیچار قلبم او نیز باید از دست من بکشد،می دانم که می دانی اما فکر می کنی اگر بگویی من ناراحت می شوم اما باور کن در روزگار امروز اگر دیوانه نباشی،لابد روانی هستی!

توهین می کنم؟

چرا باید در زمانی که خوب و بد جابجا شده و مردم خوبیت را به پای حماقتت می نویسند هوشیار بود؟چرا در شهر کوران باید بینا بود؟چرا در شهر دزدان باید سالم بود؟می دانی آنانکه سالهاست در منجلاب ماند ه اند دیگر بوی فاضلابی استشمام نمی کنند و خود را در بهشتی زیبا با پریان ،همنیشن می دانند اما کو حوری؟کجاست پری همه چیز سراب است همه چیز سیاه است زیبایی در بند ،چراغ را در پستوی خانه نهان باید کرد.

از حرف های دربه در و تو در تویم گله نگیر می دانی تقصیر من نیست امروز روز قلب است و روزی است که مغز درحال استراحت ، به دل نگیر قلب است و کار قلب عشقبازیست همانند مرغ عشقی که می خواند و عشق می ورزد،حتی اگر دانه ای نیز نباشد گشنه یا سیرش مهم نیست او فقط میخواند...

 ماند ام چرا همیشه  صدای سوت پایان  در گوشم ندا می زند و مدتی یکبار صدا می آید لحظه موعود نزدیک است لحظه با تو بودن ...

نظرات 3 + ارسال نظر
Silence شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ق.ظ http://1ruzekhub.blogfa.com/

سلام وبلاگت قشنگه و از اون قشگ تر طرز فکرت و نوشته هایی که ازش فرود میاد،موفق باشی
خدایت یار

لیدا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ



سلام . یه وبلاگ جدید زدم که بیشتر درمورد کسب و کار و فروش هست.

اگه سر بزنین خوشحال میشم.

http://biabebin.parsfa.com/

راستی اگه دنبال کسب و کار و درآمد هستین به این لینک هم سر بزنین:

کسب درآمد میلیونی و مادام العمر در سیستم مشارکت در فروش
http://www.paysel.net/AFF.php?parent=16077

علی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://ali756.blogfa.com

ســــــلام.وبلاگ خوبی داری خیلی ازش خوشم اومد به منم یه سر بزن و اگه دوست داشتی لینکم کن و به منم خبر بده لینکت کنم.
در انتــــــظار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد