من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

اضافه یا کم مسئله اینست

هنوز هم نمی دانم هر سال  که می گذرد 

 یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود! 

نظرات 2 + ارسال نظر
سدنا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

واقعا متن و تصویر های باحالی بودن .ولی داداش احسان یادت نره همه عشقا الکی و کشکن همشون دروغن دلم گرفته از همه به خصوص خودم.امیدوارم همیشه خنداااااااان باشی.

بچه های یزد جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://bachahayeyazd.blogfa.com/

دارم میام پیشت جاده چه همواره
هوا چقدر بوی عطر تو رو داره
جاده چه همواره هوا چقدر صافه
شب داره موهای سیاهشو می بافه
فقط تو میفهمی امشب چه خوشحالم
از این خوشی لبریز رویایی حالم
امشب تو هم مثله خودم چه بی تابی
از شوق این دیدار اصلن نمی خوابی
از اینور جاده تا اونور جاده
میام آخه چشمات وعده بهم داده
میام که باز دستات رفیق دستام شه
دوباره تو عمق نگاه تو جا شه
بچه های یزد اقدام به ساخت سایت یزد سیتی کرده است.منتظر حضور تمام یزدیهای عزیز در این سایت میباشیم
www.yazd-city.it

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد