من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

مطمئن باش ....

 

مطمئن باش روزی می آید که دیگر گریه نکنی و زار نزنی و به گذشته زیبایت و امروز بی محتوایت افسوس نخوری و  دیگر بغض نکنی؛ بلکه سکوت می‌کنی. سکوتی به عظمت تمام دردهایت.به تلخی تمام لحظه هایت،به گمانم روزی می‌آید که دیگر گریستن هم دردی از درهایت دوا نکند و تسکینی نباشد بر آنچه درد می نامی، حکایت من وتو  حکایت آن بیمار سرطانیست که به او مخدر  تزریق می‌کنند تا دردش تسکین یابد و با بی اثر شدن مسکن باز همان آش و همان کاسه!فکر می کنیددردی  که  تا عمق استخوان نفوذ کرده با این مسکن و آن مرهم بهبود می یابد؟ عمری خودمان را با اُمید و  دل‌بستن‌ به آدم‌ها سرگرم کردیم تا کسی نبیند زخم بی‌کسی ِ دلمان را که مدت‌هاست چرکین شده و حال زخم کهنه باز سر وا نموده است.سالهاست مسرور از زنده بودن غافل از آن هستیم که  مدتهاست مردگان زنده‌ی تاریخیم...! این روزها در پی آب دویدن هم سرابی بیش نیست. این روزها هر دری که بسته شد دیگر امیدی به بازگشاییش نیست و پشت سر هم درب ها و پنجره ها بسته می شوند و قفل هایی که دیگر باید خواب کلید را ببنینند.
 این روزها حتی بزرگترین اتوبان قلبت نیز به بن بست می رسد و و در رویا مانده به ماتم نزدیک می شوی براستی چرا  تمام زندگی با مشغله هایش به  بیراهه‌ می روند.... و چرا کسی نمی‌داند خاطر خسته و دل‌شکسته را آغوشی پر مهر باید و گوشی باز و دهانی دوخته..
آغوشی که بوی عطر یاس دهد و گوشی که دروازه باشد و بشنود تمام دردها را و در کشاکش غم با تو شریک گردد و البته  دهانی دوخته که کوله بار غمش را بر دوش خسته و تحیف تو نگذارد  و تنها بارکش غم های روزهای بی کسیت باشد.
دوست من اگر آغوشی گرم و گوشی باز و دهانی دوخته یافتی ما را نیز بی خبر نگذار تا لااقل به خود امیدوار شویم و بفهمیم که یکی از ما بی کسان با کس گشته است.

نظرات 9 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://nafas1080.blogfa.com

به راستی کجاست آغوشی که بوی عطر یاس دهد.............

نازی یه عاشق تبعیدی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام خوبی فعلا که اغوشی که بوی گل یاس دهد برای من تویی و بس تو را نمیدانم چون هیچوقت نخواستی من را درون ادم و لایق خودت قرار دهی مشکلی نیست یه سر به وبلاگ من هم بزن منتظر نظرات تو هستم
بازم میگم منتظرت میمانم ودوستت خواهم داشت

پسر آدم شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://farzande-ensan.blogfa.com/

سلام
چه جالب تو هم من و تو هستی منم من و تو هستم!
همینه دیگه،تو هم یکی مثل من هستی که اسمت تو هست
ممنون از وبلاگت
مطلب رو خوندم،با خوش بینانه ترین حالت باید بگم که خیلی بدبینانه بود...
این صدای مجید خراطها هم از بس تیز هست مثل سوزن
می مونه اگه می تونی یه موزیک بهتر بذار برا وبلاگت
هر چند که نظرت محترمه
پاینده باشید

samin یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

MAN FAGHAT KHODAM HASTAM NA AGHOSHI VA NA ATRE YASIIIIIIIIIII
TOIIIIIIIIIIIIIII DAR MAN NISTTTTTTTTTTTT K AGAR BOOD......................

مینا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.mina9703.blogfa.com

سلام من تازه وبلاگتون دیدم. به نظر جالب میاد.سری هم به وبلاگ من بزن . نظر بده.منتظرت هستم.

daniz پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

na hichvakh hichkodoma ma bikasa bakas nemishim aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh akhe chera?

محمد حسین شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

حرفات خیلی قشنگه.
امیدوارم تو هم مثل بقیه فقط حرف نزنی

افشین دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

عالی بود احسان جان

mona چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

همه ما تنهاییم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد