من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

خدایا مرا می بینی؟

نه خدایی نیست!
ما انسان‌ها مدتهاست خدا را کشته‌ایم،
در قلبمان؛
و جسد سوخته‌اش را دفن کردیم،
در مغزمان؛
همین است که همیشه،
افکارمان بوی گند می‌دهد!   

 

مادربزرگم همیشه می گفت "دلت برای کسی نسوزد چون دل سوختن بیچارگی به همراه دارد"

اما نمی دانم چرا وقتی این کودک جوراب فروش را دیدم که به جای کیف وکفشنو در دستان کوچکش جوراب مردانه وجود دارد به انسان بودن و ایرانی بودن خود شک نمودم،چگونه می شود در یک کشور ثروتمند که صادارات نفتی و غیر نفتی اش سر به فلک کشیده اینگونه یک کودک،یک انسان از حداقل حق هر ایرانی که تحصیل است بی نصیب باشد و همچنان افتخارات خود را زیر پا بگذارد!

به چشمان معصوم این کودک نگاه کنید شاید نشانه ای از خدا را بیابید،به دستان کوچک بزرگش نگاه کنید رنگ مردانگی را می بینید،به قد کوتاهش که حتی نمی تواند کیسه جوراب ها را از زمین بلند کند و خاک کشان به دنبال مشتری می گردد بنگرید ،به اطرافتان نگاهی بیاندازید این کودک در کنار شماست چرا نمی خواهید او را ببنید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
پرستوی مهاجر جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://oyamaa.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
اومدم .بلاگت تا دعوتت کنم بیای تو وبلاگ من.من فیلم های جدید هالیوودی گذاشتم با لینک مستقیم.
راستی یه مسنجر باحالم گذاشتم که حرف نداره فقط و فقط مخصوص ایرانی های گله.پس حتما یه سری
بهم بزنیااااا
منتظرتم نظر هم بدی که دیگه خیلی ماهی

جاوید سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://kahoorestan.mihanblog.com

سلام

وبلاگ حرف نداره شعر های بیشتر بزار بازم بهت سر میزنم بای

فاطمه چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ

واقعا آدم شرمش میشه ما کجا زندگی میکنیم . . .
ممنون از وب زیبا و پرمحتوات

منا دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

واقعا قشنگ گفتی از اینکه برات نظر میزارم خیلی خوشحالم واقعا ما خدارو نادید گرفتیم واگه این غم ها نبودن دیگه خدا هیچ وقت احساس نمی کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد