من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

نفس مفت...

دوستان و وبلاگ خوانان حرفه ای هیچ گاه هیچ وبلاگ نویسی را برای آچه نوشته است محکوم نکنید شاید نوشته های او لبریزگاه ذهنش باشد و هر چه از ذهنش بیرون خواهد رفت را برای بقا و ماندن در وبلاگ قرار دهد پس امروز نیز همچون هر روز لبریز شده های ذهنم را در وبلاگ قرار می دهم راستش را بخواهید مدت زیادی  از وبلاگ نویس من می گذرد و در این چند سال وبلاگ های مختلفی با عنوانی خاص داشته ام که برخی به لطف بلاگفا مسدود و برخی نیز به لطف خودم به امان خدا رها گردیده اند اما چرا و چگونه این وبلاگ راه خود را ادامه داده و به چند سالگی رسیده  داستانی جدا دارد که اگر بخواهید برایتان بگویم داستان هفت بند و دروازه عشق می شود که اگر بخوانید یا خوابتان می برد و یا صفحه مرورگر اینترنت را بسته و به گوش دادن یک آهنگ پاپ یا کلاسیک بسنده می کنید ولی خلاصه حرف اینکه هر چیز که در زندگی با هدف و برنامه به وجود بیاید ماندگاریش دو ص دبرابر است و هدف و امید دو بال اوج گرفتن یک نویسنده  است که تا زمانی که امید به نوشتن و خواندن مطلب وجود داشته باشد،می توان یک نویسنده را زنده و پویا دانست در غیر اینصورت تنها نویسنده مزاحمی است که زمین را اشغال نموده و نفس مفت می کشد.
پس برای اینکه نفس مفت نکشیده و بقا داشته باشم می نویسم هر چند کوتاه اما همچون چشمه پایدار...
در ضمن دوست عزیزم زیاد به نوشته های من گله نگیر یک روز درست می شود...
نظرات 6 + ارسال نظر
عطی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ق.ظ http://atiy-hamed.blogfa.com

ســـــلام1وب زیبایی داری دوست خوبم...اگه شد به منم سری بزن...

مارال چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

خوبه که یکی رو دیدم که می نویسه
می نویسه که نوشتنش بهتر بشه برات آرزویی نمی کنم چون از این مرز فراتر رفتی و به مقصد می رسی

سارا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://سرزمین غروب آفتاب

سلام وباگ خیلی قشنگی داری اما بعضی از نوشته هات زیادی عاشقانه یا زیادی خشک بود اما در کل همه چیز داشت موفق باشی

طاهر یدی ایولی سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

با سلام .
دوست خوبم از نوشته های خوبت که سرشار از عشق و صفا می باشد نهایت لذت را بردم . من از نوشته هایی که احساسات در آن حرف اول را میزند خیلی خوشم می آید به این جهت از شما سپاسگزارم .
با عشقی صمیم طاهر ...

فرزانه سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ http://www,lifejigili.blogfa.com

salaam.webe jaalebi daarid. khoshhaal misham ke be manam sar bezanid.........
montazere hozouretoun hastam.........

فاطمه چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام احسان جان خیلی وب قشنگی داری چرا دیگه مطالب زیبا نمی ذاری؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد