من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

قلب سیاه

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ ها میکند

پرهایش سفید می ماند,اما قلبش سیاه میشود

دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست
اسراف محبت است!


نظرات 4 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام قربونت برم!!
پس تو هم مواظب باش با کلاغ ها هم خانه نشوی چون پرت سفید می ماند اما دلت سیاه می شود
پس بیا با هم مثل داستان کبوتر با کبوتر باز با باز با هم پرواز کنیم شماره تلفن من 09135150....

با عرض مغذرت از دوستان من سه شماره از تلفن را تنها حذف کردم

تنهای شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://mohammadmatin-afshar.blogfa.com/

سلام دوست گلم

بیا به منم سر بزن خوشحال می شم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_~~~ ~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....................

kiyana چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ

salam vebloge bahali dari matalebet jaleb bood saay kon ba kalagha napari choon be nazar man paratam siyah mishe!!

الهام سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

سلا با اجازتون این نوشته رو رو ص فیس بووکم نوشتم
امیدوارم ناراحت نشین
درسته اول باید اجازه میگرفتم ولی بعد نوشتن به ذهنم رسید ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد