من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

چشمان سیاه

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم،
بیهوده چه  گویم که پریشان نگاهم،
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است،
من طالب آن مستی و خواهان گناهم .... 

  

عشق رازی است مقدس.
 برای کسانی که عاشقند، ‌عشق برای همیشه بی‌کلام می‌ماند؛
اما برای کسانی که عشق نمی‌ورزند، ‌عشق شوخی بی‌رحمانه‌ای بیش نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
مادر سارا کو چولو سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://saintbaby.blogfa.com


عشق قویترین سپاه است زیرا در یک لحظه بر قلب و بر مغز و جسم حمله میکند.پیوند عشق حقیقی حتی به مرگ گسیخته نمی شود

ترانه شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام خسته نباشی اصلا جالب نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد