من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

می شناسی منو؟

 می شناسی تومنو؟؟
منم اون اهل خیابون وفا
منم اون عاشق کوچه صفا
منم اون خسته ز عشقای دروغ
منم اون عاشق چشمای فروغ 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام شعر زیبایی بود
کلا مطالب رمانتیک خوبی تو پستهای قبلیت بود
خوشحال می شم به من هم سر بزنی
منتظرم

bahareh دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://bolofbazar.blogfa.com

salam ehsan jan matalebet ghashang bod moafagh bashi faghat ahangesho avaz kon

نازی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

ببخش اگه تو قصه مون دو رنگ و نامرد نبودم

ببخش که عاشقت بودم خسته و دل سرد نبودم

ببخش که مثل تو نشد خیانتو یاد بگیرم

اگر که گفتم به چشات بزار واسه تو بمیرم

ببخش اگه تو گریه هام دو رنگی و ریا نبود

اگر که دستام مثه تو با کسی آشنا نبود

ببخش اگه تو عشقمون کم نمی زاشتم چیزی رو

ببخش که یادم نمی ره اون روزای پاییزی رو

لیاقت دستای تو بیشتر از این نبود عزیز

نه نمی خوام گریه کنیِ،برای من اشکی نریز

لیاقت چشمای تو،نگاه ِ پاک ِ من نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد