من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

من که دیگر نیستم حالا چه فرقی میکند؟

بی حضور یک نفر دنیا چه فرقی میکند؟

لا به لای ازدحام این همه بود و نبود

هستیم با نیستی آیا چه فرقی میکند؟

با شما هستم شمایی که مرا نشنیده اید!

با شما خانوم ویا آقا چه فرقی میکند؟

اینکه هر شب یک نفر از خویش خالی میشود

واقعاً در چشم آدم ها چه فرقی میکند؟

من به هر حال آمدم تا با تو باشم مهربانِ

واقعیٌت باش یا رویا چه فرقی میکند؟

واقعیت باش .رویا باش یا اصلاً نباش

من که دیگر نیستم حالا چه فرقی میکند؟

من و تو 

با سلام خدمت همه دوستان من باز به دنیای زیبای وبلاگ نویسی برگشتم پس یک یا علی دیگر

نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.shahparii.blogfa.com

سلام
زیبا بود
وقت کردی پیش همتای عاشق هم بیا

غریبه آشنا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.baran200.blogfa.com

سلام, وبلاگ واقعا قشنگی دارین خوشحال میشم بهم سر بزنین, و منو لینک کنین منتظرم فعلا بای.

احمد سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://azhamejaa.blogfa.com

با سلام
وبلاگتان زیباست
موفق باشی
یه سری به ما هم بزن
راستی اگر موافق با تبادل لینک هستی خبرم کن

نگار چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام خیلی شعرات باحاله . موفق باشی

آنا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام خیلی ناز بود.موفق باشی هر چند پیروخسته دل و ناتوان شدم *هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم*شکر خداکه هر چه طلب کردم از خدا*بر منتهای همت خود کامران شدم

کتی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

eyval kheili tooooop bod misi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد